Eläköön elämä-konsertti, Ypäjä 28.7.2024

Kaikki oli parempaa silloin ennenkyt-luvulla, myös musiikki! Tässä konsertissa kuullaan juuri niitä unohtumattomia kotimaisia ja kansainvälisiä kevyen musiikin helmiä -60-, -70- ja -80-luvuilta.
Nämä klassikot piirsivät aikanaan mieliimme lähtemättömän jäljen, saivat sukat pyörimään jaloissa ja sielun sykkimään. Rakkauden jälkeen, Myrskyluodon Maija, Penkki, puu ja puistotie, Delilah, Eläköön elämä, Paratiisi, tangosikermä, That`s Amore, Krokotiilirokki sekä monet muut rakastetut iskelmät soivat tässä hienossa konsertissa. Oman osansa kokonaisuudessa muodostavat myös viihdyttävät ja hauskat tarinat laulujen takana.

Konsertin solisteina toimivat upeaääniset laulajat Sonja Lumme ja Arne Nylander. Komeaääninen näyttelijä ja laulaja Arne Nylander on hurmannut yleisöjä teatterilavoilla kautta maan. Vierailevana solistina on todellinen sydänten sulattaja, lahjakas Eikka Eronen. Nuoresta 14 vuoden iästään huolimatta hän on ehtinyt tekemään useita rooleja eri estradeilla mm. nuoresta Taipaleen Reiskasta Dannyyn.

Bussi lähtee Turun linja-autoasemalta klo 12.00 ja konsertti alkaa klo 14.00.

Matka tehdään yhdessä TTC-Charterin kanssa ja TTC-Charter on vastuullinen matkanjärjestäjä.

Lisää kuvia matkasta löydät klikkaamalla tätä linkkiä:

Eläköön elämä-konsertti, Ypäjä 28.7.2024